Gràcies a El Pais, s’ha revelat un dels grans misteris que més a afligit als catalans

Aquest diari finalment ha trobat la resposta a les càbales que han estat oprimint a la societat catalana des de fa uns anys fins al punt en que fins i tot es va arribar a pensar a fer un referèndum. Si, ja saben, una d'aquestes coses anti-democràtiques, il·legals i anticonstitucionals com és preguntar a la gent i després actuar en conseqüència.

Doncs ja no cal. La resposta és que no volem estar fora de la llei. Desitgem continuar negociant amb l’estat com hem fet durant aquests darrers 40 anys. I per tant haurem de treure-li la pols a Duran i Lleida i enviar-lo de tornada a Madrid.

Des Coma-ruga.cat els agraïm que ens hagin resolt el misteri i posar llum en els nostres foscos pensaments.

D’altra banda esperem que l’enquesta s’hagi realitzat de forma legal i d’acord a l’imperi de la llei. Ja saben, aquests de la Guàrdia Civil no van amb tonteries.

DEIXA UNA RESPOSTA

Si us plau, introdueixi el teu comentari!
Si us plau, introdueixi el teu nom aquí